środa, 29 maja 2013

LIEBSTER AWARD

Po pierwsze: Chciałabym przeprosić za to, że nie dodaję rozdziałów systematycznie, ale teraz będą pojawiać się raz w tygodniu. Po drugie: Chciałabym podziękować za nominację do LIEBSTER AWARD.
Zostałam nominowana przez: link tutaj
PYTANIA:
1. Masz chłopaka?
Odp.: Nie, nie mam chłopaka.
2. Masz tatuaż?
Odp.: Nie mam, ale chciałabym mieć łapacz snów na karku, co niedługo się spełni.
3. Czy chciałabyś zamieszkać w Londynie?
Odp.: Chciałabym mieszkać w Londynie.
4. Ile masz lat?
Odp.: Mam skończone szesnaście lat.
5. Dlaczego własnie opowiadania z One Direction?
Odp.: Nie piszę opowiadań z One Direction, przykro mi.
6. Który chłopak z 1D mógłby być twoim chłopakiem? Dlaczego?
Odp.: Serio takie pytanie? Zayn, ponieważ jest typem bad boy'a, nie jest głupi i ma świetny głos.
7. Jakie jest twoje motto życiowe?
Odp.: 'Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.'
8. Co byś zabrała na bezludną wyspę?
Odp.: Jeśli mogłabym, to kogoś bliskiego. Poza tym, to zapalniczki, książkę, energetyki i sznur, aby ewentualnie się powiesić.
9. Jakiego koloru jest twój pokój?
Odp.: Żółty, ale jest tu dużo białych elementów.
10. Kolor twoich włosów?
Odp.: Naturalnie mam ciemny blond, ale farbuję się na czarny, lub ciemny brąz. Teraz mam ochotę na czerwone.
11.Wakacje to...? (dokończ)
Odp.: Wakacje, to czas relaksu, odpoczynku oraz chwila do spędzenia najciekawszych momentów w życiu, poznaniu nowych ludzi, zabawy, nowej przyjaźni, oraz miłości.

I teraz powinnam nominować kilka blogów? Nominuję każdego, kogo obserwuję, oraz tych, którzy obserwują mnie. Te blogi warte są polecenia i tej nominacji. Jeszcze pytania, tak? Więc:
1. Dlaczego zdecydowałaś się blogować?
2. Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
3. Jakie jest twoje motto, czym się kierujesz w życiu?
4. Jakie jest twoje marzenie?
5. Jak masz na imię?
6. Co zmieniłabyś w swoim wyglądzie?
7. Ulubiony film i/lub serial?
8. Masz jakąś inspirację, do pisania opowiadania?
9.Jesteś od czegoś uzależniona, masz jakiś nałóg?
10. Czego nie lubisz w ludziach?

Dziękuję jeszcze raz i biorę się za pisanie czegokolwiek.

1 komentarz:

  1. ;)

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY ROZDZIAŁ
    Liczę na szczerą opinię < 3 ♥

    http://in-my-mind-i-cry-for-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń